Ja, då var det slut......

på denna säsong. Det blev lite trist med förlust i Div-1-slutspelet, inställt DM och även SM som vi inte åkte på tack vare att jag (Monika) inte var hemma. (Jag ber om ursäkt, men jag tycker att jag hade giltigt förfall :)

Det blev i alla fall en rolig säsongsavslutning-  först i Falun med Div 2-3-4 lagen från hela distriktet. Jag har hört att Körslaget gick bra och att stämningen var på topp hela kvällen på Scandic Lugnet!
Lag Mabergs gjorde bra ifrån sig och gick till slutspel där vi resonerade som så att vi ändå inte hade någon i klubben som skulle /ville spela div 1 herrar så då lät vi de "grabbar" som ville göra upp i stället.

Vi hade också en trevlig kväll hemma i hallen nu i fredags där vi spelade med 4 lag och åt och drack gott och hade det trevligt tillsammans!
Tack för den här säsongen - vi hörs nästa år igen!

Förresten så kanske det kommer någon inlägg under sommarlovet också .....vi har ju en 50-årsdag att fira ;)

//Monika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0